Nieuws uit de evangelisatiecommissie

Categories: Algemeen

Het kerstblad Echo op 20 december

Aanstaande zondag 20 december kunt u één of meerdere exemplaren van het kerstblad Echo meenemen na afloop van de diensten in de kerken. Allereerst natuurlijk voor uzelf, maar ook , en vooral , om door te geven aan mensen in uw omgeving, die het evangelie van Jezus Christus nog niet kennen. Een mooie gelegenheid om eens met uw buren of collega in gesprek te gaan over het geloof. Discipelschap in de praktijk!

cursus “Discipelschap , kun je dat leren?” op 26 januari en 9 februari

Op D.V. 26 januari en 9 februari komt de IZB bij ons om de cursus Discipelschap, kun je dat leren? Te verzorgen. Discipelschap, we hebben er allemaal onze ideeën bij, maar hoe doe je dat in het dagelijks leven? Hoe doe je dat met een baan en volle agenda? Hoe doe je dat als je werkloos bent? Twee avonden denken we na over wat het inhoudt om leerling van de Here Jezus te zijn en of dat ook iets te maken heeft met onze dagelijkse activiteiten. De cursus wordt gehouden bij de Grote Kerk en de avonden beginnen om 20.00 uur. Voor vragen kunt u mailen naar ec@hervormdvriezenveen.nl. Van harte uitgenodigd!