OPROEP AKKERFONDS 2024

Categories: Algemeen

Stichting Christelijk Boekenhuis De Akker in Vriezenveen is steeds meer een interkerkelijke en regionale functie gaan vervullen. De Akker laat via haar Projectondersteuningsfonds 2024 diverse goede instellingen delen in de winst.

Project-aanvragen komen alleen in aanmerking, bij het voldoen aan de volgende criteria:

• volledig ingevulde aanvraag met motivatiebrief
  • overeenstemmen met de christelijke en diaconale doelstellingen van De Akker
  • gericht zijn op evangelisatie en/of diaconaat
  • gerelateerd zijn aan een of meer reguliere kerken in Twenterand en directe omgeving
  • uitvoering eenmalig op duidelijke projectbasis binnen de termijn van 1 jaar
  • een uniek initiatief en nieuw project, dus geen gat in een begroting
  • aanwezig zijn in Vriezenveen tijdens de uitreiking op DV donderdagavond 16 mei 2024
  • bereidheid tot gezamenlijke PR in kranten, op internet en in social media
  • terugkoppeling van de besteding naar onze vrijwilligers, liefst met beeldmateriaal

Aanvragen dienen voor 15 april 2024 digitaal (info@akkerboek.nl) te worden ingediend.

Aanvraagformulieren kunt u downloaden via www.akkerboek.nl of ophalen in de winkel.