SAMEN ETEN 12 januari

Categories: Algemeen

“Samen eten, drinken en ontmoeten” , ook in januari  willen we graag weer bij elkaar komen in de Suite van de Grote Kerk. We zijn dit jaar enkele keren op deze manier bij  elkaar geweest. De aanwezigen konden het initiatief zeer waarderen en  hebben in een gezellige sfeer samen genoten van een heerlijke maaltijd.
Het duurt nog even, maar we  willen u graag opnieuw uitnodigen om gezellig aan te schuiven.

De uitnodiging is voor iedereen; dus wel of geen lid van de Hervormde Gemeente, oud of jong, alleenstaanden, echtparen, maakt niet uit, iedereen is welkom.

Dus… eet je vaak alleen? Of zou je graag gezellig met anderen samen willen eten?

Op vrijdag 12 januari kunt u weer voor een heerlijke maaltijd aanschuiven bij ons aan tafel, in de suite bij de Grote Kerk aan het Westeinde 39 te Vriezenveen.

Inloop is vanaf 16.30 uur

Samen eten: van 17.00 tot 19.00 uur

Kosten: 5 euro per persoon.

Opgeven uiterlijk  5 januari  2024  via diaconie@hervormdvriezenveen.nl, of 06-127 27 386

LET OP: het maximum aantal personen is 50!