Vacature christelijk jongerenwerker is ingevuld!

Categories: Algemeen

Na plaatsing van een advertentie voor de vacature van een christelijk jongerenwerker (voor 8 tot 12 uur) in de maand augustus, kreeg de sollicitatiecommissie een aantal sollicitatiebrieven binnen. Met een drietal kandidaten zijn er sollicitatiegesprekken gevoerd. Eén kandidaat is door de commissie aan de jeugdambtsdragers en het bestuur van Reflection voorgedragen. Deze voordracht werd van harte overgenomen en het bestuur van Reflection heeft daarop Rianka Bekendam uit Zuidwolde benoemd voor, in eerste instantie, de periode van 1 jaar.
Rianka is afgelopen maandag, 7 november begonnen en zal haar werkzaamheden verrichten vanuit Stjäävelin, Krijgerstraat 57. In de volgende kerkbode zal zij zichzelf voorstellen.
Als Reflection zijn wij erg blij met de invulling van deze vacature en wensen Rianka Gods zegen toe.

Ziekte Gineke,
Zoals je in vorige kerkbodes hebt kunnen lezen werkt Gineke momenteel niet als gevolg van whiplash klachten. De verwachting is dat zij voorlopig haar werkzaamheden nog niet weer op kan pakken. Dat is, vooral voor Gineke en haar gezin erg vervelend. Het bestuur van Reflection zal samen met de jeugdouderlingen naar een oplossing zoeken om dit gat in de ondersteuning en coördinatie van ons jeugdwerk op te vullen.
Groeten,
Namens Reflection