Verbouwing hal en suite van de Grote Kerk

Categories: Algemeen

De vaste bezoekers van de Grote kerk hebben al kunnen genieten van de resultaten van de interne verbouwing van de Grote kerk. De entree is prachtig geworden en de hal is eveneens een hal geworden waar je de mensen met trots kunt verwelkomen. De suite heeft ook een ware metamorfose ondergaan. Kortom, je kent het eigenlijk niet meer terug. Mede dankzij o.a. de steun van u, via het verjaardagfonds, is deze verbouwing mogelijk gemaakt en gerealiseerd.

Dank aan de bouwcommissie, aannemer, schilder(s), installateur en andere onderaannemers die via een strakke planning dit binnen een redelijke termijn hebben mogelijk gemaakt.

Maar zeker ook dank aan de vrijwilligers die door het verrichten van allerlei hand- en span diensten hun steentje hebben bijgedragen.

Op vrijdag 8 januari 2016 wordt u als gemeente van harte uitgenodigd het resultaat van deze verbouwing te komen bewonderen. Er is daartoe gelegenheid onder het genot van een hapje en een drankje vanaf 16.00 uur tot 18.00 uur.

Kom zeker even langs om te bekijken wat er gebeurd is. Wellicht hebt u iets te vieren of wilt u iets organiseren, bekijk hiervoor de mogelijkheden in deze kerkbode.