Zendingscommissie

Categories: Algemeen

Pinksterzendingscollecte: Het Pinksterfeest is een zendingsfeest. Het hoeft dan ook geen verwondering te geven dat er tijdens de Pinksterdagen voor het werk van de zending gecollecteerd wordt. De opbrengst van de collecte gaat naar Kerk in Actie en naar de G.Z.B.; organisaties die namens de kerk de boodschap van het evangelie ‘vertalen’ voor mensen in andere delen van de wereld. Laten we met vreugde onze gaven voor dit belangrijke werk geven… Van harte aanbevolen!

Pinksterzendingskrant: Ook dit jaar is er na afloop van de kerkdiensten weer een zgn. ‘zendingskrant’ uitgereikt. In deze krant staan artikelen waarin verteld wordt hoe geloven in Europa ‘verder gaat’; verhalen van bemoediging en hoop… De krant wil het zendingswerk op een aansprekende manier onder uw aandacht brengen.