Eindejaarscollecte 2014 – Vieren en Verbinden

Categories: Algemeen,Gemeente

Evenals in voorgaande jaren wordt ook aan het eind van 2014 weer de eindejaarscollecte gehouden. Op eerste kerstdag ontvangt u bij het verlaten van de kerk een enveloppe, die u met uw bijdrage op oudejaarsdag of op de zondag daarna in de collectezak kunt stoppen. De opbrengst is voor het eigen plaatselijke kerkenwerk. Van harte aanbevolen!

Jezus heeft gezegd: “Waar twee of drie in Mijn naam bij elkaar zijn, ben Ik zelf in hun midden.” Iedere zondag mogen we daar deelgenoot van zijn. Tijdens onze kerkdiensten vieren we dat Jezus in ons midden is. Dat Hij ons verbindt.

Maar Hij is niet alleen op zondag onder ons. We ontmoeten Hem – en elkaar – ook op andere dagen van de week. Zo mochten we het afgelopen jaar bij talloze activiteiten en bijeenkomsten met elkaar zingen, meeleven, van gedachten wisselen of juist samen stil zijn.

Als kerk kijken we hoopvol uit naar een nieuw jaar, waarin we ons als gemeente opnieuw willen laten inspireren door het Evangelie! Wij staan voor de uitdaging om zowel de jongsten als de oudsten in en buiten onze gemeente te blijven betrekken bij onze gemeenschap. Dat doen we met passende activiteiten voor verschillende leeftijdsgroepen, met gesprekskringen, en met allerlei activiteiten. Om al die activiteiten mogelijk te maken is geld nodig. Daarom vragen we aan het eind van dit jaar een extra gift zodat we dit werk komend jaar kunnen voortzetten!