Zendingscommissie. Najaarszendingscollecte:

Categories: Algemeen,Zendingswerk

De eerste zondag van november staat op de kerkelijke kalender als zendingszondag aangemerkt. Op die zondag, 5 november a.s., wordt de zgn. najaarszendingscollecte gehouden. Dit keer is de opbrengst van de collecte bestemd voor Kerk in Actie. Het project waarvoor de gaven ingezameld worden heet ‘Theologie doceren in Hong Kong’. Tjeerd de Boer en zijn vrouw Kathleen Ferrier zijn als uitgezonden medewerkers van Kerk in Actie werkzaam in China. Ze doceren o.a. missiologie en interculturele theologie aan het Luthers Theologisch Seminarie in Hong Kong. Het seminarie leidt student op tot predikant of theologisch docent. Daarnaast biedt het seminarie ook theologische toerusting voor leken. Graag bevelen we de collecte voor het zendingswerk van harte bij u/jou aan.

De zendingscommissie.