6 maart vrouwenavond in Balkbrug

Categories: Activiteiten,Vorming en Toerusting

Woensdag 6 maart wordt er door de Interkerkelijke Vrouwenwerkgroep weer een vrouwenavond georganiseerd.

Deze avond is uitgenodigd de schrijfster/spreekster Nieske Selles Ten Brinke, en zij komt spreken over (ver)wonderen, dit is ook de titel van een boek van haar.

Nieske neemt ons deze avond mee om je opmerkzaam te laten zijn op grote en kleine wonderen in ons leven en in het leven van de mensen om ons heen.

We gaan deze avond ook fijn met elkaar zingen onder begeleiding van een enthousiaste muziekgroep.

De boeken van Nieske zijn deze avond ook te koop, en Boekhandel De Welle is ook aanwezig met een boekentafel.

Er is een collecte voor de onkosten.

De kerk is vanaf 19.00 uur open en we starten om 19.30 uur met het programma.

De koffie staat voor je klaar en je bent van harte welkom op woensdagavond 6 maart in de Brugkerk Zwolseweg 104 in Balkbrug.

Door hier te klikken vindt u meer informatie over de vrouwenavond.