Grote Kerk open op monumentendag

Categories: Algemeen,Gemeente,Wijk-West

Zaterdag 14 september a.s. is er in de gemeente Twenterand weer een open monumentendag van 10.00 uur tot 16.00 uur.

Ook de Grote kerk aan het Westeinde 39 doet dit jaar mee en het thema van deze open monumentendag is ‘Plekken van Plezier ‘

U kunt deze mooie kerk bezichtigen en daarnaast zullen er een aantal voorwerpen tentoongesteld worden die het bezoeken van deze kerk zeker de moeite waard maken.

Hans Fokke heeft als archivaris van de Hervormde gemeente Vriezenveen een prachtig boekwerkje samengesteld over 400 jaar Grote kerk in Vriezenveen. Dit waardevolle boekje kunt u op deze dag kopen. Dus al met al genoeg redenen om deze kerk naast de andere 14 objecten in de gemeente Twenterand te bezoeken.