Afsluiting Winterwerk: Spellen & Volleybaltoernooi

Categories: Algemeen,Kerken

Afsluiting Winterwerk: Spellen & Volleybaltoernooi.
Op 25 maart sluiten we samen het Winterwerk af. Er is voor de kinderen van de basisschool een middagprogramma met spellen op het veldje bij de scouting, met een springkussen en een stormbaan! Het middagprogramma start om 14.30u en eindigt om 17.30u. Na de spelletjesmiddag eten we samen pannenkoeken, dit is voor alle leeftijden in het clubgebouw van de scouting. We beginnen met eten om 17.30u. Na het eten start om 19.30u het volleybaltoernooi in De Stamper, voor iedereen ouder dan de basisschoolleeftijd. Opgeven voor het middagprogramma kan individueel en voor het volleybaltoernooi per team, via aw@hervormdvriezenveen.nl. Via dit e-mailadres kunnen ook vragen gesteld worden. We hopen op deelname van alle clubs, vrijwilligers, kerkenraden, commissies, groepen, etc.!