Afsluiting winterwerk: start zomerseizoen 16 en 17 maart

Categories: Activiteiten,Jongeren,Kinderen

Het winterwerk seizoen is alweer ten einde, wat gaat dat toch altijd snel! Wat zijn er ontzettend veel mooie dingen gedaan voor én met onze kinderen en jongeren. Gelukkig is het sinds enkele jaren niet meer vanzelfsprekend om na het stoppen van het seizoen winterwerk, al het kinder- en jeugdwerk te stoppen. Kerk-zijn doe je niet alleen in bepaalde seizoenen, kerk-zijn ben je altijd! Diverse clubs en activiteiten gaan door in de zomer. Toch is er altijd reden om een gezellige activiteit te organiseren voor onze kinderen en jongeren, ook al gaan we door met het kinder- en jeugdwerk van Wijk Next.

• Zaterdag 16 maart is er voor alle kinderen van de basisschoolleeftijd een kindertheater in CCK2. Neem gerust vriendjes en vriendinnetjes mee die anders niet naar het clubwerk gaan van de kerk. Deze voorstelling is voor alle kinderen!
  • Zondag 17 maart is er tijdens de jongerendienst een moment om het winterwerk af te sluiten en vooruit te blikken op het zomerseizoen.