Beroepingswerk Wijk Midden

Categories: Algemeen,Gebedspunten,Gemeente

Graag willen wij als beroepingscommissie u als gemeente regelmatig op de hoogte houden van de gang van zaken rondom het beroepingswerk. Zoals in de kerkbode van 23 oktober 2014 stond vermeld, zou er een beroepingscommissie vanuit de kerkenraad én een hoorcommissie bestaande uit gemeenteleden worden gevormd. Op grond van de kerkorde is bepaald dat de beroepingscommissie bestaat uit kerkenraadsleden en gemeenteleden. Vandaar dat nu vanuit één beroepscommissie het beroepingswerk zal worden vormgegeven.
De beroepingscommissie heeft haar eerste vergaderingen achter de rug. In deze vergaderingen hebben we de taken verdeeld en vervolgstappen besproken. Klaas Pool zal de voorzittersrol op zich nemen en het secretariaat is belegd bij Barbera Koerssen. We hopen steeds de belangrijkste zaken naar u als gemeente te communiceren via de kerkbode, maar mocht u vragen of opmerkingen hebben, schroom dan niet dat ons te laten weten! We hebben daarvoor 2 aanspreekpunten benoemd, namelijk de broeders Klaas Pool (0546-565027) en Gerard Koenderink (06-5490 7497). Ook kunt u reageren via het mailadres beroepingscommissie@outlook.com.
Inmiddels is er een groslijst goedgekeurd door de AK. Dat betekent dat het feitelijke beroepingswerk nu van start kan gaan. We weten ons in dit alles van God afhankelijk en mogen weten: Ik ben de HEER, je God, ik neem je bij je rechterhand en zeg je: Wees niet bang, ik zal je helpen, zoals staat Jesaja 41:13.
We roepen u als gemeente van harte op om ons werk in uw gebeden te gedenken. Om ook gezamenlijk dit belangrijke werk aan God op te dragen zal er in de EVEN weken op woensdagavond van 19.00 tot 19.30 een gebedshalfuur zijn aan de Grutto 1. We nodigen u van harte uit hierbij aanwezig te zijn!
Voor nu een hartelijke groet, namens de beroepingscommissie,

Barbera Koerssen