College van Kerkrentmeesters

Categories: kerkrentmeesters

Abonnement kerkbode
Het huidige abonnementstarief van de kerkbode bedraagt € 22,50. We constateren dat de kerkbode momenteel meer kost dat dat er aan abonnementsgelden binnenkomt.  We hebben besloten om het tarief te verhogen naar € 27,50. Daarnaast zijn we in gesprek met de redactie van de kerkbode over een meer compactere indeling van de berichten.

Zoals gebruikelijk wordt dit bedrag in april geïncasseerd of u ontvangt in april een brief met de vraag om het over te maken.

Secretaris
Met enthousiasme en plezier ben ik afgelopen januari gestart als secretaris bij het College van Kerkrentmeesters. Je kan niet vooruitkijken in de tijd. Zo kwamen er de afgelopen maanden een aantal zaken op mijn pad waardoor ik de tijdsinvestering niet meer kan leveren die nodig is voor het uitvoeren van de taken van secretaris. Met spijt zie ik mij dan ook genoodzaakt de taken neer te leggen. Dank voor het vertrouwen de afgelopen maanden.

Johanneke Wessels

Oproep
Zoals u hierboven hebt kunnen lezen, stopt Johanneke als secretaris. We vinden het erg jammer dat ze genoodzaakt is haar functie te beëindigen, maar we hebben zeker begrip voor haar besluit.

We zullen dus op zoek moeten naar een nieuwe secretaris voor het College van Kerkrentmeesters. Kent u een geschikte kandidaat, geef dit dan door via een mail naar secretaris-cvk@hervormdvriezenveen.nl.

Voortgang MFC
De bouwwerkzaamheden zijn in volle gang. We verwachten in de loop van april het hoogste punt te bereiken. Om dit te vieren zullen we eind april een bijeenkomst plannen. Nadere informatie volgt.

Via de wijk-apps zullen we af en toe wat foto’s delen.