Diaconiecollecte Zondag 10 maart Project 10:27

Categories: Diaconie

Op zondag10 maart is de Diaconiecollecte bestemd voor Project 10:27.

Van gevlucht naar geliefd – steun aan vluchtelingen

In samenwerking met Stichting GAVE

Stichting Gave is een interkerkelijke organisatie die bruggen bouwt tussen christenen en vluchtelingen in Nederland. Om vluchtelingen van ‘alleen nog maar een vluchteling’ naar ‘geliefd medemens’ te brengen. Zodat zij niet in een neerwaartse spiraal terecht komen, maar kracht vinden om een toekomst te bouwen. De opbrengst van de collecte in onze gemeente op D.V. zondag 10 maart is bestemd voor dit doel van Project 10:27.

Gave mobiliseert kerken en christenen om samen activiteiten op en rond het azc te organiseren, helpt barrières te overbruggen met advies en begeleiding, levert materiaal voor Bijbelstudies in diverse talen en organiseert landelijke activiteiten voor vluchtelingen en christenen om samen aan deel te nemen. Project 10:27 / GZB ondersteunt deze missie van harte en daarbij is uw gebed en financiële steun onmisbaar!

Als je hebt moeten vluchten, alles achterlatend voor je veiligheid, maar nog steeds geen zekerheid hebt over je toekomst, dan heb je iemand nodig. Iemand die je laat voelen dat je ertoe doet. Ook als je gevlucht bent. Iemand die je helpt het leven weer op te pakken. Samen met kerken en vrijwilligers helpen we vluchtelingen in Nederland zich gezien en geliefd te voelen.

Helpt u ons mee met om liefde te geven aan hen die gevlucht zijn?

Wij willen deze initiatieven van harte ondersteunen.