Eindejaarscollecte 2015

Categories: Algemeen,Diaconie

Goede buren

Wanneer Jezus zegt: ‘Heb de Heer, uw God, lief en uw naaste als uzelf!’ mogen we dat als

gemeente in de praktijk brengen door naar elkaar om te zien en er voor elkaar te zijn. Zijn uitspraak is juist ook een aanmoediging om iets te betekenen voor de mensen buiten onze kerkmuren. Om goede buren te zijn voor mensen in onze straat of wijk.

Veel buurtbewoners kennen ons kerkgebouwen. We hopen echter dat steeds meer mensen ontdekken dat onze kerk meer is dan een pand. Dat het een levendige gemeenschap is waar iedereen welkom is. Welkom op zondag – om te vieren, te zingen of stil te zijn – en welkom bij onze doordeweekse activiteiten, zoals kinder- en jeugdclubs, gesprekskringen en missionaire activiteiten. Om al die activiteiten mogelijk te maken is geld nodig. Daarom vragen we aan het eind van dit jaar een extra gift zodat we dit mooie werk komend jaar kunnen voortzetten! Met uw gift aan de Eindejaarscollecte draagt u bij aan een gemeente die omziet naar elkaar en naar mensen in de buurt!