GZB-najaarscollecte, zondag 2 november

Categories: Algemeen,Besef,Diaconie

Geloven gaat verder, ook in gemeenten zonder predikanten
In Malawi zijn 1600 gemeenten, maar slechts 170 predikanten. In Malawi groeit de kerk; geloven gaat verder! Toch heeft de groei van de kerk in Malawi ook een keerzijde. Er zijn namelijk niet genoeg predikanten om het grote aantal gemeenten te leiden. Wie legt de jonggelovigen dan de Bijbel uit?

Gelukkig worden gemeenteleden getraind om Bijbelstudies te geven. Samen met andere gemeenteleden ontdekken ze welke lessen de Bijbel voor hun dagelijks leven heeft.

Met de najaarscollecte vragen we uw aandacht voor de groeiende kerk in Malawi. Wilt u voor deze kerk bidden? Met een financiële bijdrage kunnen gemeenteleden een training krijgen om samen met andere gemeenteleden de Bijbel te lezen. Voor deze trainingen is geld nodig.
Uw gift in de collecte in de kerk of op bankrekening NL91 INGB 0690.7624.45 t.n.v. GZB, Driebergen is van harte welkom. Bij een overboeking graag vermelden: ‘Gift najaarscollecte’. Alvast hartelijk dank voor uw steun!

De zendingscommissie.