HGJB Speciaal magazine #Daaromzijnwekerk

Categories: Algemeen,Gemeente

‘In 2020 raakte de kerk de vanzelfsprekendheid voorbij, maar de maakbaarheid nog niet.’ Het was één van de stellingen die een predikant de GZB, HGJB en IZB aanreikte toen de organisaties startten met de campagne #daaromzijnwekerk. In deze bijzondere periode zijn de drie bonden op verschillende manieren bezig geweest met de vraag: wat is nu de kern van kerk-zijn als het erop aankomt? In een speciaal magazine hebben ze de gemaakte materialen voor de campagne #daaromzijnwekerk verwerkt.

In het blad van de GZB, HGJB en IZB staan inspirerende artikelen van diverse predikanten en reacties uit het land. De organisatie hopen dat dit magazine zijn weg vindt naar gemeenten en gemeenteleden die geloven dat ze in gesprek moeten blijven over samen kerk-zijn.

Bestel het magazine nu voor jezelf of om uit te delen op je bijbelkring of in de gemeente op: daaromzijnwekerk.nl