Jongerendienst 15 maart

Categories: Algemeen,Jongeren,Kerken

Jongerendienst: ‘Waar maak je je druk om?’

Op zondagavond 15 maart zal er in de Grote Kerk een Jongerendienst gehouden worden! Het thema van de dienst is: ‘Waar maak je je druk om?’

Wouter Smit zal spreken en de muziek wordt verzorgd door praiseband UP!. Dit is een enthousiaste praiseband uit Wezep met passie voor God.

De collecte tijdens de dienst zal zijn voor Stichting Sadiki. Deze stichting wil kleinschalige projecten in de sloppenwijk Kibera in Kenia financieren. Deze projecten zijn vooral gericht op de verbetering van de sociale en emotionele leefomstandigheden van kinderen en jongeren en hun directe omgeving.

In augustus 2015 zal er een groep van 16 jongeren uit Vriezenveen met stichting Sadiki naar Kenia gaan. Ze willen daar een vakantiebijbelweek organiseren en een school opknappen.

Aan de uitgang wordt gecollecteerd voor de onkosten van de jongerendienst.

Ook is er een vak-J. Benieuwd wat dit inhoudt? Kom kijken! De deuren gaan open om 18:30, de dienst begint om 19:00. We zien je graag!
Jongerendienst Commissie