Jongerendienst 15 november

Categories: Algemeen,Gemeente,Jongeren

Jongerendienst Vriezenveen: Echt volgen?!

Zondag 15 november is er weer een jongerendienst in de Grote Kerk in Vriezenveen! Het thema is: ‘Echt volgen?!’. De spreker die avond is Alexander Veerman. Hij is predikant van de Ontmoetingskerk in Vriezenveen.

De band Evidence zal de muziek verzorgen. Deze band is opgericht in 1995 en wil Gods boodschap overbrengen aan anderen, door middel van haar muziek.

De collecte tijdens de dienst is voor Stichting Manna. Deze stichting ondersteunt mensen met financiële problemen door het verstrekken van boodschappenpakketten, kleding en extraatjes voor kinderen tijdens bijvoorbeeld Sinterklaas.

Aan de uitgang wordt er gecollecteerd voor de onkosten van de jongerendienst. De dienst begint om 19:00 uur, de deuren gaan om 18:30 open. We hopen je te zien!

Jongerendienst Commissie Vriezenveen