Kerkbalans 2015 – voorlopig resultaat

Categories: Algemeen,Diaconie

Van 18 t/m 31 januari is de actie Kerkbalans gehouden. Het voorlopig resultaat van de toezeggingen geeft aan dat de actie ruim € 487.000 heeft opgebracht. Dit is € 16.000 minder dan vorig jaar. We zijn dankbaar dat zoveel leden met hun toezegging hun betrokkenheid hebben getoond. Gezien het dalend aantal leden moesten we uiteraard rekening houden met een lagere opbrengst maar met deze opbrengst wordt het wel steeds moeilijker de begroting sluitend te krijgen. Niettemin mogen we weten dat Gods trouw en zorg voor de Gemeente blijft. Het college van kerkrentmeesters bedankt alle leden van onze gemeente die ook voor dit jaar een toezegging hebben gedaan. Mede dankzij de hulp van vele vrijwilligers die hun tijd hiervoor beschikbaar hebben gesteld is ook dit jaar de actie Kerkbalans goed verlopen.

Hartelijk dank voor ieders inzet en medewerking.