Kerkbalans 2022

Categories: Algemeen,kerkrentmeesters

Het voorlopig resultaat van de telavonden en de nagekomen toezeggingen geeft aan dat de actie het mooie bedrag van € 489.591,80 heeft opgebracht. Dit is € 734,- meer dan de definitieve opbrengst van vorig jaar.

Dit betekent dat veel leden hun bijdrage hebben verhoogd. Dit is iets om dankbaar voor te zijn want dat toont de betrokkenheid van de leden bij het wel en wee van de Gemeente, ook in deze bijzondere tijd.

Het college van kerkrentmeesters bedankt alle leden voor hun toezegging. Mede dankzij de hulp van vele vrijwilligers die hun tijd hiervoor beschikbaar hebben gesteld is ook dit jaar de actie Kerkbalans goed verlopen. Hartelijk dank voor ieders inzet en medewerking, maar bovenal dank aan God.

Achterstand actie Kerkbalans 2021

Het bovenstaande prachtige resultaat maakt natuurlijk wel noodzakelijk dat de gedane toezeggingen ook daadwerkelijk worden betaald. Voor 2021 zijn nog niet alle toezeggingen overgemaakt. Daarom de vraag aan iedereen om even te bekijken of dit voor u ook het geval is. Eind februari/begin maart willen we de gemeenteleden die nog een achterstand hebben, hiervan schriftelijk op de hoogte brengen. Het zou mooi zijn wanneer dit aantal tot een minimum beperkt blijft. Dat scheelt ons veel werk en komt de gemeente ook nog eens ten goede.