OLIEBOLLEN VOOR DE ZENDING- MALAWI

Categories: Algemeen,Zendingswerk

Gedurende de maand December is de oliebollenactie voor de Zending ook financieel en administratief afgehandeld. Uiteindelijk is er ruim 10.000 € overgemaakt naar 3 projecten van de GZB in Malawi, gericht op bestrijding van armoede en verbetering van gezondheidszorg. Bij 1 van deze projecten werd elke bijdrage tijdens de maand december landelijk verdubbeld door een anonieme sponsor, zodat de totaalopbrengst de 15.000€ benadert. Alle eer aan God; dankbaar voor de inzet en hulp van heel veel vrijwilligers en sponsors uit diverse kerken in Vriezenveen. Meer inhoudelijke informatie kunt u vinden op www.gzb.nl/projecten door te zoeken op Malawi. Komende tijd hopen we ook zendingswerkers hierover meer te laten vertellen in kerkdiensten, dus wordt vervolgd!