SAMEN ETEN  12 april

Categories: Activiteiten,Algemeen

Op 12 april  willen we graag weer bij elkaar komen in de Suite van de Grote Kerk, om “Samen te eten, drinken en elkaar te ontmoeten”.  We zijn dit jaar enkele keren op deze manier bij elkaar geweest.  In een gezellige sfeer hebben we elke keer samen genoten van een heerlijke maaltijd. We willen u graag opnieuw uitnodigen om gezellig aan te schuiven.

De uitnodiging is voor iedereen; dus wel of geen lid van de Hervormde Gemeente, oud of jong, alleenstaanden, echtparen, maakt niet uit, iedereen is welkom. Dus… eet je vaak alleen?  Of zou je graag gezellig met anderen samen willen eten? Op vrijdag 12 april kunt u weer voor een heerlijke maaltijd aanschuiven bij ons aan tafel, in de suite bij de Grote Kerk aan het Westeinde 39 te Vriezenveen.

Inloop is vanaf 16.30 uur

Samen eten: van 17.00 tot 19.00 uur

Kosten: 5 euro per persoon.

Opgeven uiterlijk 5 april  2024 via diaconie@hervormdvriezenveen.nl, of 06-127 27 386 LET OP: het maximumaantal personen is 50!

De eerst volgende datum daarna is D.V. 17 mei.