Toezegging Actie Kerkbalans 2024

Categories: Algemeen,kerkrentmeesters

Beste gemeenteleden,

In januari vindt in onze Hervormde Gemeente Actie Kerkbalans 2024 plaats. Tijdens deze actieperiode zullen we u als kerkleden om een financiële bijdrage vragen, zodat we ook in 2024 kunnen doen waar we als kerk voor staan. Het thema van de Actie is ‘Geef vandaag voor de kerk van morgen’. Ook in de toekomst willen we als kerk van betekenis zijn voor mensen die verdieping en ontmoeting zoeken en uitnodigend zijn voor jong en oud. En daar hebben we uw steun bij nodig.

Als kerk krijgen we geen subsidie. De financiële bijdrage van onze leden is noodzakelijk om te kunnen bestaan. Vandaar dat we onze leden ieder jaar om een bijdrage vragen. Een bijdrage voor uw kerk naar uw eigen draagkracht en vermogen. Als uw hart het u ingeeft en u het financieel kunt, dan geven wij u zeker in overweging om de bijdrage van vorig jaar voort te zetten of te verhogen.

U kunt nu uw toezegging al invullen via de Scipio App.

Wij vragen u om uw toezegging zo snel mogelijk via de Scipio App in te vullen, in elk geval voor 31 december 2023.  Hiermee voorkomt u dat er een papieren versie van het antwoordformulier wordt klaargemaakt en dat de bezorger met de envelop bij u aan de deur moet komen. Voor de mensen die geen gebruik willen maken van de app wordt in januari 2024, zoals gebruikelijk, het toezeggingsformulier bij u bezorgd.

Maakt u nog geen gebruik van de Scipio App en wilt u de toezegging wel via de Scipio App invullen, mail dit dan naar kerkelijkbureau@hervormdvriezenveen.nl. Vermeld in de mail uw naam en adres. U ontvangt dan een uitnodiging voor het gebruiken van de Scipio App.

Door vandaag te geven, kan de kerk blijven doen waar ze al eeuwenlang voor staat. Op naar de kerk van morgen!

College van Kerkrentmeesters en het Kerkelijk Bureau