ZEVEN AVONDEN ‘BIDDEN LANGS HET KANAAL’

Categories: Activiteiten,Gebedspunten,Vorming en Toerusting

Samen bidden langs het water van het kanaal. Handelingen 16 vers 13 was in 2018 de aanleiding van “Bidden langs het kanaal”. Paulus door de Geest geleid zoekt in Filippi langs het water naar bidders. “Op sabbat gingen we (de schrijver was er zelf ook bij!) de stadspoort uit in de richting van de rivier, want we vermoedden dat daar een gebedsplaats was.”  En dan het vervolg: “We gingen zitten en spraken de vrouwen toe die daar bijeen waren gekomen. Een van onze toehoorsters was een vrouw uit Tyatira die in purperstoffen handelde; ze heette Lydia en vereerde God.” En dan  gaat er iets gebeuren… Want zo lezen we verder: “De Heer opende haar hart voor de woorden van Paulus.” De Heer opende haar hart…  Moge de Heer ook ons hart openen, opdat wij ons niet af zullen keren van Zijn bedoeling met ons leven. ‘Liefhebben met heel ons hart!”

WELKOM BIJ ‘BIDDEN LANGS HET KANAAL’ 2024
Aanvang: Dag 1 om 19.00 uur (overige dagen: 19.15 uur)

Dag 1 (21 januari) – De Schoof, Daarlerveen en na afloop is er koffie/thee en tijd voor ontmoeting.
Dag 2 (22 januari) – Sint Willibrord, Geerdijk
Dag 3 (23 januari) – Hervormde Kerk, Beerzerveld
Dag 4 (24 januari) – Westerkerk, Vriezenveen
Dag 5 (25 januari) – Het Anker, Vroomshoop
Dag 6 (26 januari) – De Kruiskerk, Daarlerveen
Dag 7 (27 januari) – Mariakapel, Geerdijk (kinderprogramma) – ALLEEN ONLINE

ALS JE NIETS WILT MISSEN – ABONNEER JE ALVAST
Je kunt je kosteloos abonneren op het YouTube kanaal Verspieders Express.

In DECEMBER is er een nieuwe promotiefilm met meer informatie online gekomen om anderen uit te nodigen en om in de kerken te gebruiken.

“Heb God lief en je naaste als jezelf”. De Bijbeltekst die centraal staat van 21 t/m 28 januari komt uit Lucas 10 vers 27. Het materiaal voor deze gebedsweek is voorbereid door christenen uit Burkino Faso. Het ligt in West-Afrika in de Sahel-regio. Burkino Faso maakt momenteel een ernstige veiligheidscrisis door, die alle geloofsgemeenschappen treft.

Voor vragen – en/of als je het programma met gebedspunten vooraf wilt ontvangen?

Stuur dan een mail naar verspieders.express@gmail.com