BRAINSTORM KERK in DE POLLEN 29 februari

Categories: Activiteiten,Algemeen,Gemeente

In het nieuwe beleidsplan van Hervormd Vriezenveen wordt nadrukkelijk het verlangen onder woorden gebracht om, juist na de verkoop van de verschillende kerkgebouwen, kerkelijk aanwezig en betrokken te blijven in de verschillende kernen en wijken van Vriezenveen, De Pollen en Aadorp. Uiteraard willen we hier graag onze gemeenteleden bij betrekken om samen na te denken hoe we kerkelijk betrokken en aanwezig blijven, allereerst in De Pollen in de komende jaren. Hiervoor willen we luisteren welke wensen, gedachten en mogelijkheden er leven en hoe we hier stap voor stap uitvoering aan kunnen geven. Graag nodigen we u en jou uit voor een eerste overleg in de Pollenzaal achter de Pollenkerk op donderdagavond 29 februari, inloop vanaf 19.45, start 20.00 uur.

Voor de Dankdienst op DV zondag 30 juni in de Pollenkerk zijn we op zoek naar foto en filmmateriaal uit het verleden, rondom diverse activiteiten en verbouwingen uit de historie sinds 1932. Als u over beeldmateriaal beschikt of als u weet bij wie we meer kunnen vinden, wilt u dat dan telefonisch of per Whatsapp melden bij Wicher Jonker (06-46616609/0546-564802) of Couzijn Bos (06-51571622). Samen zoeken we dan hoe we dit passend kunnen kopiëren en inzetten rondom de Dankdienst.