Eindejaarscollecte 2016

Categories: Algemeen,Diaconie,Gemeente

Deel je leven

Als gemeente mogen we ons leven met elkaar delen. We leven met elkaar mee in vreugde en verdriet, zoals geschreven staat in 1 Kor. 12 : 26: “Als één lid lijdt, lijden alle leden mee. Als één lid eer ontvangt, delen alle leden in de vreugde”. We delen ons geloof met elkaar: onze zekerheden en onze twijfels, onze vragen en onze overtuigingen. We vieren, zingen en bidden samen en delen brood en wijn.

Ons leven delen we met mensen buiten onze kerkmuren. Met vrienden, buren en collega’s. Met mensen die op ons pad komen, iedere dag weer. Ook mogen we gul delen met mensen die onze aandacht, praktische hulp of financiële steun nodig hebben.

Graag willen we ook in het nieuwe jaar samen met u een gemeente zijn, die deelt met elkaar en met de mensen om ons heen. Door activiteiten te organiseren voor jong en oud en door diaconaal betrokken te zijn bij mensen die het minder hebben, dichtbij en ver weg. Om al die activiteiten mogelijk te maken is geld nodig. Daarom vragen we u aan het eind van het jaar om een extra gift, zodat we dit mooi werk komen jaar kunnen voortzetten!

Op 1e kerstdag worden na afloop van de diensten enveloppen uitgereikt waarin u uw gift kunt doen. Deze kunt u op Oudejaarsavond of op zondag 1 januari inleveren via de collectezak in de kerk.

Van harte aanbevolen!

Het College van Kerkrentmeesters