Kun je nog zingen …….. ? Doe mee met het gelegenheidskoor

Categories: Algemeen,Wijk-Midden,Wijk-Oost,Wijk-West,Wijk-Zuid

Zondag 30 juni a.s. is de dag dat ’s ochtend de laatste diensten van onze gemeente worden gehouden in de Aakerk, Westerkerk en Pollenkerk. Daar zal in de diensten de nodige aandacht aan worden geschonken. `s Avonds is er in de Grote Kerk een zangdienst. Waar ’s ochtends vooral de nadruk ligt op afscheid nemen en terugkijken willen we ’s avonds vooral vooruitkijken naar een hoopvolle toekomst.

Het idee is om in deze dienst te gaan werken met een uitgebreid blazersensemble, een organist en een gelegenheidskoor. De bedoeling is om met het gelegenheidskoor enkele liederen in te studeren voor deze dienst. Onze organist Henk Linker is bereid gevonden om de liederen met het koor in te studeren. Voor dit koor hebben wij u / jou nodig. Houd je van zingen en heb je enige zangervaring? Meld je dan aan voor dit koor. We gaat uit van een koor van circa 50 leden. Afhankelijk van de ervaring zal bepaald worden hoeveel avonden we nodig hebben om de liederen in te studeren (donderdag- of vrijdagavond). De eerste repetitieavond is op 23 mei. De muziek / ingezongen partijen worden vooraf toegestuurd.  Meld je aan bij Henriëtte Teunis henrietteteunis@gmail.com en geef zo mogelijk aan welke stem je zingt. We hopen op een grote deelname van jong en oud.

Hartelijke groet namens de zangdienstcommissie.

(Henk Kamphuis, Rita KleinJan, Klaas Pool en Henriëtte Teunis)