Nieuw HGJB-Diaconaal project: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet

Categories: Diaconie,Zendingswerk

‘Een vakantieparadijs!’ Dat is hoe de meeste mensen reageren als ze over Costa Rica horen. Maar wie beter kijkt, ziet meer dan alleen de prachtige natuur en de heerlijke stranden. Het nieuwe Diaconaal project van de HGJB gaat daarover.

Costa Rica telt ook duizenden kansarme kinderen, zowel op het platteland als in de sloppenwijken van de hoofdstad. Ze hebben te maken met armoede, drugsverslaving en geweld, en kunnen daar niet uit ontsnappen.
De kerk in Costa Rica ziet deze kinderen en helpt hen en hun ouders met voedsel, opvang, onderwijs en medische zorg. Ook horen ze over Gods liefde en hoop. Dat kan de kerk niet zonder de steun van jullie gemeente! Helpen jullie deze kerken helpen?

Vanaf januari 2023 t/m mei 2024 kunt u als vereniging of gemeente meedoen met dit Diaconaal project van de HGJB. De opbrengst van deze actie wordt besteed via de GZB.

Op diaconaalproject.nl vindt u meer informatie en kunt u de gemeente aanmelden.