Alle 4 kerkgebouwen weer open

Categories: Algemeen,Algemene Kerkenraad,Wijk-Midden,Wijk-Oost,Wijk-West,Wijk-Zuid

Zoals bekend moest er vanwege de hoge gas- en elektriciteitskosten worden besloten om de Pollenkerk, Aakerk en Westerkerk tijdelijk te sluiten.

Dit besluit betreft alleen de (koude) maanden januari, februari en maart 2023. Dat betekent dus dat m.i.v. zondag 2 april 2023 alle vier kerkgebouwen weer in gebruik worden genomen.

Er worden dan weer 4 ochtenddiensten gehouden volgens rooster zoals we dat voorheen gewend waren: Pollenkerk 9:30 uur, Westerkerk 9.30 uur, Grote Kerk 9.30 uur, Aakerk 10.00 uur.

Daarmee komt dus een einde aan de dubbele ochtenddiensten in de Grote Kerk.  De middag- en avonddiensten in de Grote Kerk blijven onveranderd.